Unit.City2
25 - 26 листопада

12-th International IT HR Forum

& Sourcing Day

наймасштабніша подія в сфері підбору та управління персоналом в IT сфері

0 : 00 : 00 : 00
Зареєструватися
70% доходу буде направлено на ЗСУ та гуманітарну допомогу

ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ 12 IT HR FORUM

  • Оксана Кіхтенко

    Засновник IT HR Forum та Because Talent Matter Community

  • Оксана Бажанова

    Експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях

  • Ірина Примак

    Universum Employer Branding Professional, CEO EB Agency Do Marketing!

  • Вікторія Мусіяченко

    Більше 10 років директор з персоналу в IT. Входить до Топ-3 провідних HR-ів України. Засновник школи IT HUNT.

  • Liuda Ziuman

    Technical Sourcing Lead at АМО

  • Oksana Ognevaya

    Director of Talent Development в Miratech

  • Dima Ponochovnyi

    Head of Sourcing у MatcHR

  • Юлія Кескін

    CEO і фаундерка рекрутингової агенції VeryBusy Recruiting

СПІКЕРИ 12 IT HR FORUM

  • Олена Самборська

    Managing Director/ HR Operations Director Ukraine at Luxoft, A DXC Technology Company

    Ukraine
  • Mila Butusova

    Internal Communications Lead at SoftServe

    Ukraine
  • Юлія Кудіна

    VP of People в Reface; кар’єрна консультантка; ведуча подкасту Льоші і Юлі

    Ukraine
  • Аlla Pavlova

    Tech Recruiter&Sourcer, Slack Platform Community Chapter Lead

    Netherlands
  • Оксана Бажанова

    Експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях

    Ukraine
  • Dima Ponochovnyi

    Head of Sourcing у MatcHR

    Ukraine
  • Oksana Ognevaya

    Director of Talent Development в Miratech

    Ukraine
  • Tetiana Skoryk

    Head of HR, Ukraine Wix.com

    Ukraine
  • Оксана Чивуріна

    Director of Talent Marketing, Communications & Impact at Intellias

    Ukraine
  • Yuliia Melnychuk

    Talent Sourcing Lead at United Software

    Ukraine
  • Ірина Лісовська

    Засновниця спільноти Recruiters TechCamp, рекрутила до того, як це стало мейнстрімом, 5 років працює зі стартпапами (from 0 to heroes) та інвесторами. Кажуть що крутий стендап-спікер, але ми це перевіримо

    Ukraine
  • Galyna Dragan

    Head of Recruitment Department, TechMagic

    Ukraine
  • Liuda Ziuman

    Technical Sourcing Lead at АМО

    Ukraine
  • Артур Федоренко

    Засновник “Ментори в тилу”.

    10 років в IT рекрутингу і HR. За весь час оцінив більше 3000 людей, сформував команди для 6 компаній.
    Об’єднав півтисячі засновників і керівників на одній платформі.
    Веду свій курс з рекрутингу.
    4 роки в EdTech сфері.

    Ukraine
СТАТИ СПІКЕРОМ

EXPO НА IT HR FORUM

Переваги участі в EXPO:

  • 350+ нових контактів з потенційними клієнтами (Рекрутери, HR провідних IT компаній)
  • 450 + учасників офлайн і онлайн дізнаються про ваш продукт / послугу
  • ви дізнаєтеся, що думає про Ваш продукт / послугу ваша цільова аудиторія
  • ви зможете вже на Форумі призначити зустрічі з потенційними клієнтами і обговорити перші кроки вашого майбутнього співробітництва
  • додаткові можливості заявити про себе в інформаційному полі (соцмережі, сайт Форуму, розсилка) і отримати охоплення і перегляди більше 5000 осіб
  • гарантоване відвідування учасниками зони EXPO і стенду вашої компанії (інтерактивна гра дозволяє залучати до 70% учасників)
ЗАБРОНЮВАТИ СТЕНД

Програма

Sourcing & Recruitment Day

  • 9.00 - 10.00
    Реєстрація
  • 10.00 - 10.15
    Офіціальне відкриття Форуму. Вступне слово від організаторів
  • 10.15 - 11.00
    • Ірина Лісовська, засновниця спільноти Recruiters TechCamp, рекрутила до того, як це стало мейнстрімом, 5 років працює зі стартпапами (from 0 to heroes) та інвесторами.

    Тема: Конгфу рекрутера, або який ти профі

    Якщо вас не чує керівник та ви почуваєтесь просто виконувачем, а хочеться чогось більшого, вам точно на цей висту...
    Відкрити більше

    Якщо вас не чує керівник та ви почуваєтесь просто виконувачем, а хочеться чогось більшого, вам точно на цей виступ.

    Тут ви почуєте життєві історії та працюючи варіанти їх вирішення. Що таке мова бізнесу, як почати та не загубитись, самоаналіз та як контролювати процесний хаос довкола.

     

    Що таке відповідальність і чи треба її брати на себе? Чого вас найняли на вашу роль?

    Та багато інших питань, відповіді на які ви почуєте під час виступу.

     

    Треш історії як вишенька на тортик, персонажі можуть бути вигадані а будь-які співпадіння це просто співпадіння

  • 11.00 - 11.20
    COFFEE BREAK
  • 11.20 - 12.10
    • Dima Ponochovnyi, Head of Sourcing у MatcHR

    Тема: Як побудувати сучасну сорсинг команду і не зробити помилок. Висновки і Поради

    Я розкажу вам як я створив 3 сорсинг команди у NT Pro; Functionn і Matchr. Як у кожній з них на певному етапі кар’єри робив пом...
    Відкрити більше

    Я розкажу вам як я створив 3 сорсинг команди у NT Pro; Functionn і Matchr. Як у кожній з них на певному етапі кар’єри робив помилки і знаходив шляхи вирішення.

    Отже, 7 помилок які не варто робити в побудові вашої нової і сяючої сорсинг команди, які навички варто розвивати і
    Я був би радий знайти таку майстерню у моємо 2016 щоб ці поради дізнатись раніше і бути кращим менеджером =)

     

    Ваш анти-план дій:

    1. Відсутність кар`єрного плану і структура розвитку команди
    – Розкажу вам як його побудувати і описати, які шляхи є у розвитку сорсера

    2. Повний безлад у документах, стилі і структурі роботи, нехай документи дублюються
    – Покажу приклади організації і налагодження ваших файлів, процесів

    3. Залиште ваших Джунів без підтримки і вимагайте віж них працювати як Сінори
    – Моделі розвитку ключових скілів і підтримки всередині ващої команди

    4. Використовуйте усі тули одразу і бажано постійно змінюйте їх =)
    – Розкажу як уніфікувати тули в кожній категорії

    5. Дайте вашим сорсерам сорсити хто як уміє і мало (забагато) контролюйте
    – Спробуємо фокус сесії, брейнсторм і шедовинг, правильний трекінг роботи

    6. Наймаємо усіх підряд в команду і бажано без тестового, уникаємо людей зі потрібним нам майндсетом
    – Поговорим про найм у сорсинг команду

    7. І досить шукати моделі розвитку для вашої команди і її лідерів
    – Подбайте про Leadership track, і можливості для команди рухатись вперед

    А в кінці цієї лекції я дам вам чекліст-приклад “7 важливих скілів для вашої сорсинг команди, на які варто звернути увагу і розвивати”

  • 12.10 - 13.00
    • Артур Федоренко, засновник “Ментори в тилу”

    Тема: Я схантив 500 власників і керівників. Best-practice що спрацює з ТОП-кандидатами на прикладі “Ментори в тилу”.
  • 13.00 - 13.30
    LUNCH
  • 13.30 - 14.30

    Інтерактивний формат з учасниками Форуму

    Учасники діляться на тематичні групи, залежно від ролі, з якою мають найбільший біль.

    Наша мета – ...
    Відкрити більше

    Учасники діляться на тематичні групи, залежно від ролі, з якою мають найбільший біль.

    Наша мета – щоб кожен вийшов із готовими інструментами та варіантами вирішення своїх задач, які ви отримаєте в процесі бренстормінгу в командах. Модератор: Liuda Ziuman, Technical Sourcing Lead at АМО

  • 14.20 - 14.55
    • Аlla Pavlova, Tech Recruiter&Sourcer, Slack Platform Community Chapter Lead

    Онлайн виступ

    Тема: Sourcing for tech talents on popular social media platforms like Twitter, Slack, Discord, Instagram, YouTube, and more

    Відкрити більше

    Join this workshop if you are running out of ideas about where else you can source tech talents.

  • 15.00 - 15.20
    COFFEE BREAK
  • 15.20 - 16.00
    • Yuliia Melnychuk, Talent Sourcing Lead at United Software

    Тема: Міжнародний рекрутинг, адаптація сорсингу нового ринку на прикладі Азербайджану і Туреччини
    • Відмінності закордонного та українського сорсингу
    • Побудова сорсингової стратегії у межах нової локацї...
      Відкрити більше
    • Відмінності закордонного та українського сорсингу
    • Побудова сорсингової стратегії у межах нової локацїі:
      аналіз ринку кандидатів та компаній та навчальних закладів;
      salary ranges;
      деталі та особливості співпраці;
      інструменти пошуку, які працюють найкраще;
      особливості комунікації та менталітету;
    • Висновки, проблеми, факапи
  • 16.05 - 16.55
    • Galyna Dragan, Head of Recruitment Department, TechMagic

    Тема: Будуємо міст між рекрутером, Hiring manager та тех.інтерв'юером
    • Взаємодія на різних етапах рекрутингу;
    • Основні труднощі співпраці з hiring managers та тех.інтерв’юерами;
    • ...
      Відкрити більше
    • Взаємодія на різних етапах рекрутингу;
    • Основні труднощі співпраці з hiring managers та тех.інтерв’юерами;
    • Як будувати партнерські відносини з hiring managers та тех.інтерв’юерами.
  • 17.00 - 17.20
    Презентація результатів інтерактиву. Спікер: Liuda Ziuman Technical Sourcing Lead at АМО
  • 17.20
    Закриття Форуму, Afterparty

HR Day

  • 9.00 - 10.00
    Реєстрація
  • 10.00 - 10.15
    Офіціальне відкриття Форуму. Вступне слово від організаторів
  • 10.15 - 11.00
    • Юлія Кудіна, VP of People в Reface кар'єрна консультантка ведуча подкасту Льоші і Юлі

    Тема: Engagement під час війни - startup edition
    • оновлення бенефітів без виходу з закладеного бюджету;
    • внутрішні комунікації зі співробітниками;
    • ус...
      Відкрити більше
    • оновлення бенефітів без виходу з закладеного бюджету;
    • внутрішні комунікації зі співробітниками;
    • успішні (і не дуже) спроби залучення і підтримки команди при переході на remote first.
  • 11.00 - 11.30
    COFFEE BREAK
  • 11.30 - 12.15
    • Олена Самборська, Managing Director/ HR Operations Director Ukraine at Luxoft, A DXC Technology Company

    Онлайн виступ

    Тема: HR під час війни, управління ризиками
  • 12.15 - 13.05
    • Mila Butusova, Internal Communications Lead at SoftServe

    Тема: Ти-центричні та "глокальні" внутрішні комунікації

    Будемо говорити про простоту в комунікації. Саме вона дозволяє покорити серце працівників, незалежно від локаці...
    Відкрити більше

    Будемо говорити про простоту в комунікації. Саме вона дозволяє покорити серце працівників, незалежно від локації.

    На прикладах, успішних і не дуже 🙂, розберемо, куди рухатися компаніям, які розвиваються в нових країнах.

    А ще – який контент варто глобалізувати, а де – локалізувати, тобто шукати “глокальний” підхід.

    Спробуємо разом з вами скласти формулу внутрішніх комунікацій, яка підсилюватиме відчуття приналежності до компанії.

  • 13.10 - 13.40
    LUNCH
  • 13.40 - 14.30
    • Tetiana Skoryk, Head of HR, Ukraine Wix.com

    Тема: Якого сенсу набуває Wellbeing під час війни
  • 14.30 - 15.15
    • Оксана Чивуріна, Director of Talent Marketing, Communications & Impact at Intellias

    Тема: IntelliWomen: впровадження стратегії гендерної рівності до та під час війни

    Компанія ініціювала програму, спрямовану на збільшення кількості жінок, які можуть реалізуват...
    Відкрити більше

    Компанія ініціювала програму, спрямовану на збільшення кількості жінок, які можуть реалізувати свій потенціал у сфері технологій. Беручи до уваги все ще існуючий гендерний розрив в IT, ми вирішили діяти на різних рівнях, маючи на меті амбітну ціль звільнити всю екосистему від блокерів для жінок. Я розповім про те, що ми зробили в першу чергу, про наші виклики та перші результати, а також про те, як війна вплинула на цю програму.

  • 15.15 - 16.00
    • Оксана Бажанова, експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях
    • Oksana Ognevaya, Director of Talent Development в Miratech

    Тема: Як HR-ру отримати максимум для кар'єри від кризи?
    • як знайти роботу, якщо прийняте рішення про вимушену релокацію на основі прикладів тих, кому вже вдалося?
    • Відкрити більше
    • як знайти роботу, якщо прийняте рішення про вимушену релокацію на основі прикладів тих, кому вже вдалося?
    • які вимоги є найпопулярніші, що нове для “нашого” досвіду, а що навпаки добавляє балів?
    • скільки часу займає пошук роботи за кордоном і на яку зарплату можна розраховувати?
    • які скіли ми отримуємо у випадку прийняття рішення залишитися вдома?
    • які перспективи нас очікують в світі, котрий ніколи не буде вже як раніше?

     

    • потреби бізнесу (різні рівні зрілості бізнесу потребують різних HR продуктів);
    • новий досвід в умовах війни дає можливість прокачати нові та унікальні для нас T-shape компетенції та стати передовими експертами;
    • в чому практичність отриманого досвіду, на що слід опиратись в часи турбулентності.
  • 16.00
    Закриття Форуму
70% доходу буде направлено на ЗСУ та гуманітарну допомогу

ОНЛАЙН УЧАСТЬ

ОФЛАЙН В КИЄВІ

* Реєструючись на конференцію Ви підтверджуєте, що ознайомлені і згодні з умовами діючої Публічної офертою.

До Форуму залишилось:

0 : 00 : 00 : 00
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ ЗАРАЗ

ЯК ПРОЙШОВ МИНУЛИЙ ФОРУМ

FAQ

  • Як зареєструватися на форум?

    Натисніть на кнопку “Зареєструватися” і заповніть поля форми реєстрації. Протягом години в середньому з Вами зв’яжеться менеджер з реєстрації та з’ясує всі деталі.

    Робочий час з 10 до 18 з пн по пт. Крім участі особисто на Форумі в Києві,  Ви можете взяти участь онлайн, у форматі онлайн-трансляції в режимі реального часу.

  • Зі скількох людей починають діяти знижки на корпоративні пакети?

    Від 2-х чол. – 5% знижка.

    Але знижки не діють на пакети “ранні пташки” і не підсумовуються з промо кодами партнерів.

  • Чи відбудеться конференція, якщо воєнна ситуація у Києві буде змінюватися?

    Ми постійно стежимо за воєнною ситуацією в Україні та у Києві в часності.  Ми гарантуємо, що будуть вжиті усі можливі заходи безпеки для учасників Форуму, а саме –  безпечна локація, нявнітьсть бомбосховища.  Якщо буде офіційна заборона уряду на проведення заходів офлайн, то Форум відбудеться в онлайн-форматі.

  • Які заходи будуть вжиті на Форумі для безпеки учасників?
    • Для нас безпека наших учасників – на першому місці. Тому місце проведення заходу знаходиться у безпечному місці – це спеціально обладнаний конференц – зал, з бомбосховищем.
    • Ми зменьшили кількість учасників у 2 рази, щоб всім було комфортно та безпечно.
    • Також не забуваємо, що Covid теж ніхто не відміняв. Тому на локаціі буде контролюватися наявніться сертифікатів вакцинаціі у учасників або наявність негативного тесту. Будь ласка, давайте пілкуватися про здоров’я один одного.
  • Що потрібно, щоб стати партнером заходу?

    Напишіть нам на пошту it.hr.forum@gmail.com з позначкою “Партнерство”. Або зв’яжіться з нами  095687808 (Оксана).

  • Чи можна участь в заході оплатити за безготівковим розрахунком?

    Так, звісно. Ми виставимо рахунок на ім’я компанії. При оплаті за безготівковим розрахунком + 2% до вартості квитка (єдиний податок).

  • Що буде з моїм квитком, якщо Форум буде перенесено в онлайн при посиленні заходів безпеки?

    Якщо Ви купили квиток для особистої (офлайн) участі у Києві, то Ви можете:

    • обміняти офлайн квиток на онлайн-формат участі  + членство у Because Talents Matter Community
    • обміняти офлайн квиток на 2 онлайн квитки.
    • обміняти офлайн квиток на онлайн-формат участі з поверненням різниці в ціні.
    • перенести свою участь на наступний рік у IT HR Forum або іншу конференцію, яку проводять організатори
  • Чи можна брати участь у Форумі ОНЛАЙН?

    Так, звичайно. Ви можете прийняти участь у онлайн-трансляції Форуму. Потім буде доступен відео запис виступів + презентації спікерів.

ПАРТНЕРИ 12 IT HR FORUM

МЕДІА ПАРТНЕРИ 12 IT HR FORUM

СЛІДКУВАТИ ЗА ПІДГОТОВКОЮ 11 IT HR FORUM

Дізнавайтесь першими про нових спікерів, отримуйте знижки та беріть участь у розіграші квитків і подарунків в нашому телеграм каналі

ПРИЄДНАТИСЯ ДО ТЕЛЕГРАМ
КОНТАКТИ
Локація: підземний зал Unit.City
International Professional Community for
IT Recruiters, HR managers, HR Marketers and Soursers