12-th International IT HR Forum
& Sourcing Day
12-th International IT HR Forum
& Sourcing Day
наймасштабніша подія в сфері підбору та управління персоналом в IT сфері
-
2тематичні дні
-
15+експертів
-
EXPOпрофільне
-
2формати участі
ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ 12 IT HR FORUM
-
Оксана Кіхтенко
Засновник IT HR Forum та Because Talent Matter Community
-
Оксана Бажанова
Експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях
-
Ірина Примак
Universum Employer Branding Professional, CEO EB Agency Do Marketing!
-
Вікторія Мусіяченко
Більше 10 років директор з персоналу в IT. Входить до Топ-3 провідних HR-ів України. Засновник школи IT HUNT.
-
Liuda Ziuman
Technical Sourcing Lead at АМО
-
Oksana Ognevaya
Director of Talent Development в Miratech
-
Dima Ponochovnyi
Head of Sourcing у MatcHR
-
Юлія Кескін
CEO і фаундерка рекрутингової агенції VeryBusy Recruiting
СПІКЕРИ 12 IT HR FORUM
-
Олена СамборськаUkraine
Managing Director/ HR Operations Director Ukraine at Luxoft, A DXC Technology Company
-
Mila ButusovaUkraine
Internal Communications Lead at SoftServe
-
Юлія КудінаUkraine
VP of People в Reface; кар’єрна консультантка; ведуча подкасту Льоші і Юлі
-
Аlla PavlovaNetherlands
Tech Recruiter&Sourcer, Slack Platform Community Chapter Lead
-
Оксана БажановаUkraine
Експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях
-
Dima PonochovnyiUkraine
Head of Sourcing у MatcHR
-
Oksana OgnevayaUkraine
Director of Talent Development в Miratech
-
Tetiana SkorykUkraine
Head of HR, Ukraine Wix.com
-
Оксана ЧивурінаUkraine
Director of Talent Marketing, Communications & Impact at Intellias
-
Yuliia MelnychukUkraine
Talent Sourcing Lead at United Software
-
Ірина ЛісовськаUkraine
Засновниця спільноти Recruiters TechCamp, рекрутила до того, як це стало мейнстрімом, 5 років працює зі стартпапами (from 0 to heroes) та інвесторами. Кажуть що крутий стендап-спікер, але ми це перевіримо
-
Galyna DraganUkraine
Head of Recruitment Department, TechMagic
-
Liuda ZiumanUkraine
Technical Sourcing Lead at АМО
-
Артур ФедоренкоUkraine
Засновник “Ментори в тилу”.
10 років в IT рекрутингу і HR. За весь час оцінив більше 3000 людей, сформував команди для 6 компаній.
Об’єднав півтисячі засновників і керівників на одній платформі.
Веду свій курс з рекрутингу.
4 роки в EdTech сфері.
EXPO НА IT HR FORUM
Переваги участі в EXPO:
- 350+ нових контактів з потенційними клієнтами (Рекрутери, HR провідних IT компаній)
- 450 + учасників офлайн і онлайн дізнаються про ваш продукт / послугу
- ви дізнаєтеся, що думає про Ваш продукт / послугу ваша цільова аудиторія
- ви зможете вже на Форумі призначити зустрічі з потенційними клієнтами і обговорити перші кроки вашого майбутнього співробітництва
- додаткові можливості заявити про себе в інформаційному полі (соцмережі, сайт Форуму, розсилка) і отримати охоплення і перегляди більше 5000 осіб
- гарантоване відвідування учасниками зони EXPO і стенду вашої компанії (інтерактивна гра дозволяє залучати до 70% учасників)
Програма
Sourcing & Recruitment Day
-
9.00 - 10.00Реєстрація
-
10.00 - 10.15Офіціальне відкриття Форуму. Вступне слово від організаторів
-
10.15 - 11.00
- Ірина Лісовська, засновниця спільноти Recruiters TechCamp, рекрутила до того, як це стало мейнстрімом, 5 років працює зі стартпапами (from 0 to heroes) та інвесторами.
Тема: Конгфу рекрутера, або який ти профіЯкщо вас не чує керівник та ви почуваєтесь просто виконувачем, а хочеться чогось більшого, вам точно на цей висту...
Відкрити більшеЯкщо вас не чує керівник та ви почуваєтесь просто виконувачем, а хочеться чогось більшого, вам точно на цей виступ.
Тут ви почуєте життєві історії та працюючи варіанти їх вирішення. Що таке мова бізнесу, як почати та не загубитись, самоаналіз та як контролювати процесний хаос довкола.
Що таке відповідальність і чи треба її брати на себе? Чого вас найняли на вашу роль?
Та багато інших питань, відповіді на які ви почуєте під час виступу.
Треш історії як вишенька на тортик, персонажі можуть бути вигадані а будь-які співпадіння це просто співпадіння
-
11.00 - 11.20COFFEE BREAK
-
11.20 - 12.10
- Dima Ponochovnyi, Head of Sourcing у MatcHR
Тема: Як побудувати сучасну сорсинг команду і не зробити помилок. Висновки і ПорадиЯ розкажу вам як я створив 3 сорсинг команди у NT Pro; Functionn і Matchr. Як у кожній з них на певному етапі кар’єри робив пом...
Відкрити більшеЯ розкажу вам як я створив 3 сорсинг команди у NT Pro; Functionn і Matchr. Як у кожній з них на певному етапі кар’єри робив помилки і знаходив шляхи вирішення.
Отже, 7 помилок які не варто робити в побудові вашої нової і сяючої сорсинг команди, які навички варто розвивати і
Я був би радий знайти таку майстерню у моємо 2016 щоб ці поради дізнатись раніше і бути кращим менеджером =)Ваш анти-план дій:
1. Відсутність кар`єрного плану і структура розвитку команди
– Розкажу вам як його побудувати і описати, які шляхи є у розвитку сорсера2. Повний безлад у документах, стилі і структурі роботи, нехай документи дублюються
– Покажу приклади організації і налагодження ваших файлів, процесів3. Залиште ваших Джунів без підтримки і вимагайте віж них працювати як Сінори
– Моделі розвитку ключових скілів і підтримки всередині ващої команди4. Використовуйте усі тули одразу і бажано постійно змінюйте їх =)
– Розкажу як уніфікувати тули в кожній категорії5. Дайте вашим сорсерам сорсити хто як уміє і мало (забагато) контролюйте
– Спробуємо фокус сесії, брейнсторм і шедовинг, правильний трекінг роботи6. Наймаємо усіх підряд в команду і бажано без тестового, уникаємо людей зі потрібним нам майндсетом
– Поговорим про найм у сорсинг команду7. І досить шукати моделі розвитку для вашої команди і її лідерів
– Подбайте про Leadership track, і можливості для команди рухатись впередА в кінці цієї лекції я дам вам чекліст-приклад “7 важливих скілів для вашої сорсинг команди, на які варто звернути увагу і розвивати”
-
12.10 - 13.00
- Артур Федоренко, засновник “Ментори в тилу”
Тема: Я схантив 500 власників і керівників. Best-practice що спрацює з ТОП-кандидатами на прикладі “Ментори в тилу”. -
13.00 - 13.30LUNCH
-
13.30 - 14.30
Інтерактивний формат з учасниками Форуму
Учасники діляться на тематичні групи, залежно від ролі, з якою мають найбільший біль.
Наша мета – ...
Відкрити більшеУчасники діляться на тематичні групи, залежно від ролі, з якою мають найбільший біль.
Наша мета – щоб кожен вийшов із готовими інструментами та варіантами вирішення своїх задач, які ви отримаєте в процесі бренстормінгу в командах. Модератор: Liuda Ziuman, Technical Sourcing Lead at АМО
-
14.20 - 14.55
- Аlla Pavlova, Tech Recruiter&Sourcer, Slack Platform Community Chapter Lead
Онлайн виступ
Тема: Sourcing for tech talents on popular social media platforms like Twitter, Slack, Discord, Instagram, YouTube, and moreВідкрити більше
Join this workshop if you are running out of ideas about where else you can source tech talents.
-
15.00 - 15.20COFFEE BREAK
-
15.20 - 16.00
- Yuliia Melnychuk, Talent Sourcing Lead at United Software
Тема: Міжнародний рекрутинг, адаптація сорсингу нового ринку на прикладі Азербайджану і Туреччини- Відмінності закордонного та українського сорсингу
- Побудова сорсингової стратегії у межах нової локацї...
Відкрити більше
- Відмінності закордонного та українського сорсингу
- Побудова сорсингової стратегії у межах нової локацїі:
аналіз ринку кандидатів та компаній та навчальних закладів;
salary ranges;
деталі та особливості співпраці;
інструменти пошуку, які працюють найкраще;
особливості комунікації та менталітету; - Висновки, проблеми, факапи
-
16.05 - 16.55
- Galyna Dragan, Head of Recruitment Department, TechMagic
Тема: Будуємо міст між рекрутером, Hiring manager та тех.інтерв'юером- Взаємодія на різних етапах рекрутингу;
- Основні труднощі співпраці з hiring managers та тех.інтерв’юерами; ...
Відкрити більше- Взаємодія на різних етапах рекрутингу;
- Основні труднощі співпраці з hiring managers та тех.інтерв’юерами;
- Як будувати партнерські відносини з hiring managers та тех.інтерв’юерами.
-
17.00 - 17.20Презентація результатів інтерактиву. Спікер: Liuda Ziuman Technical Sourcing Lead at АМО
-
17.20Закриття Форуму, Afterparty
HR Day
-
9.00 - 10.00Реєстрація
-
10.00 - 10.15Офіціальне відкриття Форуму. Вступне слово від організаторів
-
10.15 - 11.00
- Юлія Кудіна, VP of People в Reface кар'єрна консультантка ведуча подкасту Льоші і Юлі
Тема: Engagement під час війни - startup edition- оновлення бенефітів без виходу з закладеного бюджету;
- внутрішні комунікації зі співробітниками;
- ус...
Відкрити більше
- оновлення бенефітів без виходу з закладеного бюджету;
- внутрішні комунікації зі співробітниками;
- успішні (і не дуже) спроби залучення і підтримки команди при переході на remote first.
-
11.00 - 11.30COFFEE BREAK
-
11.30 - 12.15
- Олена Самборська, Managing Director/ HR Operations Director Ukraine at Luxoft, A DXC Technology Company
Онлайн виступ
Тема: HR під час війни, управління ризиками -
12.15 - 13.05
- Mila Butusova, Internal Communications Lead at SoftServe
Тема: Ти-центричні та "глокальні" внутрішні комунікаціїБудемо говорити про простоту в комунікації. Саме вона дозволяє покорити серце працівників, незалежно від локаці...
Відкрити більшеБудемо говорити про простоту в комунікації. Саме вона дозволяє покорити серце працівників, незалежно від локації.
На прикладах, успішних і не дуже 🙂, розберемо, куди рухатися компаніям, які розвиваються в нових країнах.
А ще – який контент варто глобалізувати, а де – локалізувати, тобто шукати “глокальний” підхід.
Спробуємо разом з вами скласти формулу внутрішніх комунікацій, яка підсилюватиме відчуття приналежності до компанії.
-
13.10 - 13.40LUNCH
-
13.40 - 14.30
- Tetiana Skoryk, Head of HR, Ukraine Wix.com
Тема: Якого сенсу набуває Wellbeing під час війни -
14.30 - 15.15
- Оксана Чивуріна, Director of Talent Marketing, Communications & Impact at Intellias
Тема: IntelliWomen: впровадження стратегії гендерної рівності до та під час війниКомпанія ініціювала програму, спрямовану на збільшення кількості жінок, які можуть реалізуват...
Відкрити більшеКомпанія ініціювала програму, спрямовану на збільшення кількості жінок, які можуть реалізувати свій потенціал у сфері технологій. Беручи до уваги все ще існуючий гендерний розрив в IT, ми вирішили діяти на різних рівнях, маючи на меті амбітну ціль – звільнити всю екосистему від блокерів для жінок. Я розповім про те, що ми зробили в першу чергу, про наші виклики та перші результати, а також про те, як війна вплинула на цю програму.
-
15.15 - 16.00
- Оксана Бажанова, експертка з трансформації та побудови ефективної HR системи. Має досвід більше 10 років в різних індустріях
- Oksana Ognevaya, Director of Talent Development в Miratech
Тема: Як HR-ру отримати максимум для кар'єри від кризи?- як знайти роботу, якщо прийняте рішення про вимушену релокацію на основі прикладів тих, кому вже вдалося?
Відкрити більше - як знайти роботу, якщо прийняте рішення про вимушену релокацію на основі прикладів тих, кому вже вдалося?
- які вимоги є найпопулярніші, що нове для “нашого” досвіду, а що навпаки добавляє балів?
- скільки часу займає пошук роботи за кордоном і на яку зарплату можна розраховувати?
- які скіли ми отримуємо у випадку прийняття рішення залишитися вдома?
- які перспективи нас очікують в світі, котрий ніколи не буде вже як раніше?
- потреби бізнесу (різні рівні зрілості бізнесу потребують різних HR продуктів);
- новий досвід в умовах війни дає можливість прокачати нові та унікальні для нас T-shape компетенції та стати передовими експертами;
- в чому практичність отриманого досвіду, на що слід опиратись в часи турбулентності.
-
16.00Закриття Форуму
ОНЛАЙН УЧАСТЬ
-
Recruitment & Sourcing Day
25 листопада- 1990 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 2990 ГРН до 18 листопада
- 3990 ГРН до 24 листопада
-
HR Day
26 листопада- 1990 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 2990 ГРН до 18 листопада
- 3990 ГРН до 24 листопада
-
Обидва дні Форуму
Recruitment & Sourcing Day та IT HR Forum- 2900 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 3900 ГРН до 18 листопада
- 4900 ГРН до 24 листопада
ОФЛАЙН В КИЄВІ
-
Recruitment & Sourcing Day
25 листопада- 5900 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 6900 ГРН до 18 листопада
- 7900 ГРН до 24 листопада
Доступно 23 квитки -
HR Day
26 листопада- 5900 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 6900 ГРН до 18 листопада
- 7900 ГРН до 24 листопада
Доступно 23 квитки -
Обидва дні Форуму
Recruitment & Sourcing Day та IT HR Forum- 8900 ГРН BLACK FRIDAY тільки до 18 листопада
- 9900 ГРН до 18 листопада
- 10900 ГРН до 24 листопада
Доступно 23 квитки
ЯК ПРОЙШОВ МИНУЛИЙ ФОРУМ
FAQ
-
Як зареєструватися на форум?
Натисніть на кнопку “Зареєструватися” і заповніть поля форми реєстрації. Протягом години в середньому з Вами зв’яжеться менеджер з реєстрації та з’ясує всі деталі.
Робочий час з 10 до 18 з пн по пт. Крім участі особисто на Форумі в Києві, Ви можете взяти участь онлайн, у форматі онлайн-трансляції в режимі реального часу.
-
Зі скількох людей починають діяти знижки на корпоративні пакети?
Від 2-х чол. – 5% знижка.
Але знижки не діють на пакети “ранні пташки” і не підсумовуються з промо кодами партнерів.
-
Чи відбудеться конференція, якщо воєнна ситуація у Києві буде змінюватися?
Ми постійно стежимо за воєнною ситуацією в Україні та у Києві в часності. Ми гарантуємо, що будуть вжиті усі можливі заходи безпеки для учасників Форуму, а саме – безпечна локація, нявнітьсть бомбосховища. Якщо буде офіційна заборона уряду на проведення заходів офлайн, то Форум відбудеться в онлайн-форматі.
-
Які заходи будуть вжиті на Форумі для безпеки учасників?
- Для нас безпека наших учасників – на першому місці. Тому місце проведення заходу знаходиться у безпечному місці – це спеціально обладнаний конференц – зал, з бомбосховищем.
- Ми зменьшили кількість учасників у 2 рази, щоб всім було комфортно та безпечно.
- Також не забуваємо, що Covid теж ніхто не відміняв. Тому на локаціі буде контролюватися наявніться сертифікатів вакцинаціі у учасників або наявність негативного тесту. Будь ласка, давайте пілкуватися про здоров’я один одного.
-
Що потрібно, щоб стати партнером заходу?
Напишіть нам на пошту it.hr.forum@gmail.com з позначкою “Партнерство”. Або зв’яжіться з нами 095687808 (Оксана).
-
Чи можна участь в заході оплатити за безготівковим розрахунком?
Так, звісно. Ми виставимо рахунок на ім’я компанії. При оплаті за безготівковим розрахунком + 2% до вартості квитка (єдиний податок).
-
Що буде з моїм квитком, якщо Форум буде перенесено в онлайн при посиленні заходів безпеки?
Якщо Ви купили квиток для особистої (офлайн) участі у Києві, то Ви можете:
- обміняти офлайн квиток на онлайн-формат участі + членство у Because Talents Matter Community
- обміняти офлайн квиток на 2 онлайн квитки.
- обміняти офлайн квиток на онлайн-формат участі з поверненням різниці в ціні.
- перенести свою участь на наступний рік у IT HR Forum або іншу конференцію, яку проводять організатори
-
Чи можна брати участь у Форумі ОНЛАЙН?
Так, звичайно. Ви можете прийняти участь у онлайн-трансляції Форуму. Потім буде доступен відео запис виступів + презентації спікерів.
ВІДГУКИ
ПАРТНЕРИ 12 IT HR FORUM
СЛІДКУВАТИ ЗА ПІДГОТОВКОЮ 11 IT HR FORUM
Дізнавайтесь першими про нових спікерів, отримуйте знижки та беріть участь у розіграші квитків і подарунків в нашому телеграм каналі
ПРИЄДНАТИСЯ ДО ТЕЛЕГРАМ- it.hr.forum@gmail.com
- ОКСАНА 095 687 80 86
- МАРИНА 050 139 17 73
IT Recruiters, HR managers, HR Marketers and Soursers